Trening personalny – aplikacja na smartfona

Trening personalny to ostatnio mocno poszukiwany rodzaj aktywności. Poprzez indywidualny kontakt z osobistym trenerem, szybciej osiągamy założone efekty. Niedługo, trening personalny będzie łatwo dostępny dla każdego z nas. Wszystko za sprawą nowej funkcji smartfona HTC One (M8).  Dzięki współpracy firmy HTC z twórcami aplikacji Fitbit, nowy smartfon zamieni się w profesjonalnego trenera osobistego.
Tak samo jak trener personalny, aplikacja Fitbit  mobilizuje użytkowników do ćwiczeń, zachęca oraz monitoruje postępy na podstawie ustanowionych uprzednio założeń.
Fitbit pozwala monitoruje kluczowe parametry takie jak: przebyty dystans, liczba wykonanych kroków czy spalonych kalorii. HTC One (M8) z Fitbit może także współpracować z jedną z bezprzewodowych aplikacji jak np. bezprzewodową wagą Aria Wi-Fi. Klipsy i bransoletki monitorujące Fitbit odpowiadają za całodobowe śledzenie poziomu aktywności. Dają także dostęp do bardziej zaawansowanych opcji, takich jak monitoring wchodzenia po schodach, wspinaczki czy też mogą pełnić także funkcję cichego budzika. HTC One (M8) z Fitbit to dobry motywator do ćwiczeń? komentuje Julita Hubicka Marketing Manager HTC Polska.
Proste zasady jak właściwie korzystać z aplikacji Fitbit na telefonie HTC One (M8):

  • 1) Zacznij powoli ? na drodze do osiągnięcia głównego celu wyznacz sobie kilka mniejszych celów. Nie zaczynaj od planowania maratonu, a raczej od 3 km, poprzez 5 km, aż do 10 km i tak dalej. Dzięki temu utrzymasz motywację i unikniesz poczucia, że zawodzisz sam siebie.

  • 2) Dziarskie kroki ? zamiast korzystać z transportu publicznego chodź piechotą
    i jeździj rowerem, a zamiast windy korzystaj z własnych nóg. Rekomendowana ilość schodów do pokonania wciągu jednego dnia to ponad 10,000

  • 3) Zajmij pozycję stojącą ? spal więcej kalorii stojąc przynajmniej 50% czasu w ciągu dnia i chodź raz na godzinę. Sprawdź, czy uda Ci się wprowadzić w pracy ?stojące? spotkania. Dodatkowym plusem jest fakt, że takie spotkania nie trwają zazwyczaj tak długo jak te ?siedzące?

  • 4) Ćwicz z przyjacielem ? towarzysz do ćwiczeń pomoże zmotywować cię do wyjścia
    z domu

  • 5) Nagradzaj się ? gdy uda ci się już osiągnąć cel, pochwal sam siebie. Wybierz zorientowane na sprawność fizyczną nagrody, takie jak nowe akcesoria do ćwiczeń

 

Chcesz otrzymywać aktualizacje ? Zapisz się.

Aktualności Aplikacje Smartfony