Certyfikat Adwords – Podstawy reklamy – część 4

Przedstawiam czwartą część pytań, które możecie spotkać na egzaminie Google Adwords  z podstaw reklamy.

1. Wynik Jakości w wyszukiwarce Google obliczany jest:

a) co 24 godziny,

b) co 48 godzin,

c) za każdym razem, gdy przeprowadzone wyszukiwanie powoduje wyświetlenie reklamy,

d) żadna z odpowiedzi nie jest poprawna.

2. Grupowanie podobnych słów w grupy reklam:

a) zapewnia, że reklamy i słowa kluczowe w danej grupie reklam są zatwierdzane,

b) pozwala reklamodawcom tworzyć reklamy trafne pod względem słów kluczowych,

c) pozwala reklamodawcom korzystać tylko ze słów kluczowych w dopasowaniu przybliżonym,

d) pozwala utrzymać średni koszt kliknięcia (CPC) w wąskim przedziale,

 

3. Co można ustawić na poziomie grupy reklam na koncie AdWords ?

a) kierowanie geograficzne,

b) daty zakończenia,

c) budżet dzienny,

d) miejsca docelowe,

 

4. Reklamodawca skupia się głównie na reakcji bezpośredniej i nie zależy mu na promocji marki. Reklamodawca powinien usunąć słowa kluczowe z kampanii w sieci wyszukiwania, jeśli słowa te:

a) generują wiele kliknięć i konwersji,

b) generują wiele wyświetleń, ale bardzo mało konwersji,

c) zawierają więcej niż dwa słowa w wyrażeniu,

d) zawierają słowa występujące także w kampanii w sieci reklamowej,

 

5. Twoja reklama tekstowa zawiera wyrażenie „Podobasz się Twojemu znajomemu. Zobacz więcej!”. Dlaczego zgodnie z zasadami AdWords ta reklama mogłaby zostać odrzucona ?

a) reklamy nie mogą zawierać wyrażenia „Zobacz więcej”,

b) reklamy nie mogą naśladować powiadomień ze skrzynki odbiorczej poczty e-mail ani zaproszeń od znajomych,

c) w reklamie nie może znajdować się taka liczba znaków,

d) reklamy nie mogą zawierać wykrzykników (!),

 

Zachęcam do udzielania odpowiedzi w komentarzach.

Chcesz otrzymywać aktualizacje ? Zapisz się.

Aktualności Internet Poradniki