Certyfikat Adwords – Podstawy reklamy – część 3

Przedstawiam trzecią część pytań, które możecie spotkać na egzaminie Google Adwords  z podstaw reklamy.

1. Zaletą Mojego Centrum Klienta (MCK) jest:

a) możliwość łączenia wielu kont z usługą Google Analytics.

b) możliwość edytowania ustawień kampanii na wielu kontach jednocześnie.

c) panel informacyjny ze statystykami dotyczącymi wszystkich kont klientów

d) lepszy Wynik Jakości wspólnych słów kluczowych

2. W sieci reklamowej wszystkie słowa kluczowe mają wyłącznie dopasowanie przybliżone. To oznacza, że nie trzeba:

a) uwzględniać wykluczających słów kluczowych w celu doboru miejsc docelowych.

b) zarządzać skutecznością słów kluczowych na poziomie grupy reklam.

c) uwzględniać kierowania  na lokalizację w celu zawężenia zasięgu reklam.

d) uwzględniać form liczby mnogiej, literówek i innych wariantów słów kluczowych.

 

3. Poprzez śledzenie skuteczności kampanii reklamodawca może uzyskać informacje potrzebne do:

a) stworzenia zduplikowanych grup reklam z identycznymi słowami kluczowymi i różnymi odmianami reklam.

b) stwierdzenia, czy kampanie spełniają ogólne cele marketingowe i cele konwersji.

c) stworzenia dodatkowych kont AdWords dla słów kluczowych o niskiej skuteczności.

d) porównania skuteczności kampanii ze skutecznością osiąganą przez poszczególnych konkurentów

 

4. Twoja reklama jest aktywna w wyszukiwarce Google i chcesz sprawdzać co jakiś czas, czy jest nadal wyświetlana. Dlaczego zalecamy, aby używać Narzędzia podglądu i diagnostyki reklam, zamiast wyszukiwać reklamy w Google.pl ?

a) Przeprowadzenie wyszukiwania powodującego wyświetlenie reklamy powoduje automatyczne naliczenie opłaty za wyświetlenie i może spowodować przedwczesne wyczerpanie budżetu dziennego.

b) Przeprowadzenie wyszukiwania powodującego wyświetlenie reklamy powoduje naliczenie jej wyświetlania bez kliknięć, co może obniżyć współczynnik klikalności i przeszkodzić w częstym ukazywaniu się tej reklamy.

c) Przeprowadzając wyszukiwanie powodujące wyświetlenie reklamy, zwiększasz liczbę przewidywanych wyświetleń dla słów kluczowych, co może mieć wpływ na Twój ranking w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

d) Żadna z tych odpowiedzi nie jest prawidłowa.

 

5. Dwujęzyczny użytkownik przeprowadza wyszukiwanie w witrynie Google.com, a jako preferowany język interfejsu Google ma ustawiony język hiszpański. Jakie ustawienia języka kampanii należy wybrać aby kierować reklamy na tego konkretnego użytkownika ?

a) Hiszpański

b) Angielski

c) Portugalski

d) Kierowanie dwujęzyczne

Chcesz otrzymywać aktualizacje ? Zapisz się.

Aktualności Poradniki