Blog technologiczny Web-News.plBlog technologiczny Web-News.pl
  • Aktualności
    • Internet
  • Bezpieczeństwo
  • Hardware
    • Laptopy
    • Sprzęt satelitarny
    • Smartfony
    • Tablety
  • Poradniki
  • Programowanie
  • Software
    • Aplikacje
    • Gry
  • Testy
    • Testy tabletów
    • Testy smartfonów
  • Rankingi
Popularne

Co obejmuje pełny zakres obsługi informatycznej firm?

2023-05-30

Jak zarządzać zespołem rekrutacyjnym w obecnych czasach?

2023-05-29

Groźne aplikacje udające ChatGPT

2023-05-27
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Blog technologiczny Web-News.plBlog technologiczny Web-News.pl
  • Aktualności
    • Internet
  • Bezpieczeństwo
  • Hardware
    • Laptopy
    • Sprzęt satelitarny
    • Smartfony
    • Tablety
  • Poradniki
  • Programowanie
  • Software
    • Aplikacje
    • Gry
  • Testy
    • Testy tabletów
    • Testy smartfonów
  • Rankingi
Blog technologiczny Web-News.plBlog technologiczny Web-News.pl
Strona główna » Certyfikat Adwords – Podstawy reklamy – część 3
Aktualności

Certyfikat Adwords – Podstawy reklamy – część 3

lukaszBy lukasz2014-09-243 komentarze2 Mins Read
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Przedstawiam trzecią część pytań, które możecie spotkać na egzaminie Google Adwords  z podstaw reklamy.

1. Zaletą Mojego Centrum Klienta (MCK) jest:

a) możliwość łączenia wielu kont z usługą Google Analytics.

b) możliwość edytowania ustawień kampanii na wielu kontach jednocześnie.

c) panel informacyjny ze statystykami dotyczącymi wszystkich kont klientów

d) lepszy Wynik Jakości wspólnych słów kluczowych

2. W sieci reklamowej wszystkie słowa kluczowe mają wyłącznie dopasowanie przybliżone. To oznacza, że nie trzeba:

a) uwzględniać wykluczających słów kluczowych w celu doboru miejsc docelowych.

b) zarządzać skutecznością słów kluczowych na poziomie grupy reklam.

c) uwzględniać kierowania  na lokalizację w celu zawężenia zasięgu reklam.

d) uwzględniać form liczby mnogiej, literówek i innych wariantów słów kluczowych.

 

3. Poprzez śledzenie skuteczności kampanii reklamodawca może uzyskać informacje potrzebne do:

a) stworzenia zduplikowanych grup reklam z identycznymi słowami kluczowymi i różnymi odmianami reklam.

b) stwierdzenia, czy kampanie spełniają ogólne cele marketingowe i cele konwersji.

c) stworzenia dodatkowych kont AdWords dla słów kluczowych o niskiej skuteczności.

d) porównania skuteczności kampanii ze skutecznością osiąganą przez poszczególnych konkurentów

 

4. Twoja reklama jest aktywna w wyszukiwarce Google i chcesz sprawdzać co jakiś czas, czy jest nadal wyświetlana. Dlaczego zalecamy, aby używać Narzędzia podglądu i diagnostyki reklam, zamiast wyszukiwać reklamy w Google.pl ?

a) Przeprowadzenie wyszukiwania powodującego wyświetlenie reklamy powoduje automatyczne naliczenie opłaty za wyświetlenie i może spowodować przedwczesne wyczerpanie budżetu dziennego.

b) Przeprowadzenie wyszukiwania powodującego wyświetlenie reklamy powoduje naliczenie jej wyświetlania bez kliknięć, co może obniżyć współczynnik klikalności i przeszkodzić w częstym ukazywaniu się tej reklamy.

c) Przeprowadzając wyszukiwanie powodujące wyświetlenie reklamy, zwiększasz liczbę przewidywanych wyświetleń dla słów kluczowych, co może mieć wpływ na Twój ranking w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

d) Żadna z tych odpowiedzi nie jest prawidłowa.

 

5. Dwujęzyczny użytkownik przeprowadza wyszukiwanie w witrynie Google.com, a jako preferowany język interfejsu Google ma ustawiony język hiszpański. Jakie ustawienia języka kampanii należy wybrać aby kierować reklamy na tego konkretnego użytkownika ?

a) Hiszpański

b) Angielski

c) Portugalski

d) Kierowanie dwujęzyczne

adwords certyfikat adwords podstawy reklamy adwords pytania adwords
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

Related Posts

Kampania remarketingowa, czyli sposób na ponowne dotarcie do klienta

2018-03-29

Optymalizacja kampanii AdWords – dlaczego to takie ważne?

2015-12-08

Certyfikat Adwords – Podstawy reklamy – część 4

2014-12-19
3 komentarze

<span class="dsq-postid" data-dsqidentifier="8739 http://www.web-news.pl/?p=8739">3 komentarze

  1. Joanna on 2014-11-12 15:09

    1-B 2-D 3-B 4-B 5-A Dobrze ? 🙂

    Reply
  2. DJ on 2014-12-03 16:09

    można liczyć na reszte?

    Reply
    • lukasz138 on 2014-12-04 07:58

      Proszę śledzić serwis – postaram się zamieścić do świąt.

      Reply

Leave A Reply Cancel Reply

Aktualności

Co piąta osoba, której zawiesza się w pracy laptop, ma ochotę wyrzucić go przez okno

2023-06-07

Zero Trust Network Access – proaktywne podejście do bezpieczeństwa

2023-06-06

Tinder Plus przez pół roku za darmo

2023-06-05

Smart shopperzy

2023-06-02
Popularne

Co obejmuje pełny zakres obsługi informatycznej firm?

Jak zarządzać zespołem rekrutacyjnym w obecnych czasach?

Groźne aplikacje udające ChatGPT

Facebook Twitter Instagram Pinterest
  • O serwisie
  • Kontakt
  • Polityka prywatności

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.