Close Menu
Blog technologiczny Web-News.plBlog technologiczny Web-News.pl
  • Aktualności
    • Internet
  • Bezpieczeństwo
  • Hardware
    • Laptopy
    • Sprzęt satelitarny
    • Smartfony
    • Tablety
  • Poradniki
  • Programowanie
  • Software
    • Aplikacje
    • Gry
  • Testy
    • Testy tabletów
    • Testy smartfonów
  • Rankingi
Popularne

Wybór smartwatcha z ciśnieniomierzem dla zdrowia

2025-05-18

Najlepsze Telefony z Aparatem w 2025 Roku

2025-05-09

Jak edytować zdjęcia za pomocą AI w 2025 roku

2025-05-16
Facebook X (Twitter) Instagram
Facebook X (Twitter) Instagram
Blog technologiczny Web-News.plBlog technologiczny Web-News.pl
  • Aktualności
    • Internet
  • Bezpieczeństwo
  • Hardware
    • Laptopy
    • Sprzęt satelitarny
    • Smartfony
    • Tablety
  • Poradniki
  • Programowanie
  • Software
    • Aplikacje
    • Gry
  • Testy
    • Testy tabletów
    • Testy smartfonów
  • Rankingi
Blog technologiczny Web-News.plBlog technologiczny Web-News.pl
Strona główna » Certyfikat Adwords – Podstawy reklamy – część 3
Aktualności

Certyfikat Adwords – Podstawy reklamy – część 3

lukaszBy lukasz2014-09-243 komentarze2 Mins Read
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
Podziel się
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Przedstawiam trzecią część pytań, które możecie spotkać na egzaminie Google Adwords  z podstaw reklamy.

1. Zaletą Mojego Centrum Klienta (MCK) jest:

a) możliwość łączenia wielu kont z usługą Google Analytics.

b) możliwość edytowania ustawień kampanii na wielu kontach jednocześnie.

c) panel informacyjny ze statystykami dotyczącymi wszystkich kont klientów

d) lepszy Wynik Jakości wspólnych słów kluczowych

2. W sieci reklamowej wszystkie słowa kluczowe mają wyłącznie dopasowanie przybliżone. To oznacza, że nie trzeba:

a) uwzględniać wykluczających słów kluczowych w celu doboru miejsc docelowych.

b) zarządzać skutecznością słów kluczowych na poziomie grupy reklam.

c) uwzględniać kierowania  na lokalizację w celu zawężenia zasięgu reklam.

d) uwzględniać form liczby mnogiej, literówek i innych wariantów słów kluczowych.

 

3. Poprzez śledzenie skuteczności kampanii reklamodawca może uzyskać informacje potrzebne do:

a) stworzenia zduplikowanych grup reklam z identycznymi słowami kluczowymi i różnymi odmianami reklam.

b) stwierdzenia, czy kampanie spełniają ogólne cele marketingowe i cele konwersji.

c) stworzenia dodatkowych kont AdWords dla słów kluczowych o niskiej skuteczności.

d) porównania skuteczności kampanii ze skutecznością osiąganą przez poszczególnych konkurentów

 

4. Twoja reklama jest aktywna w wyszukiwarce Google i chcesz sprawdzać co jakiś czas, czy jest nadal wyświetlana. Dlaczego zalecamy, aby używać Narzędzia podglądu i diagnostyki reklam, zamiast wyszukiwać reklamy w Google.pl ?

a) Przeprowadzenie wyszukiwania powodującego wyświetlenie reklamy powoduje automatyczne naliczenie opłaty za wyświetlenie i może spowodować przedwczesne wyczerpanie budżetu dziennego.

b) Przeprowadzenie wyszukiwania powodującego wyświetlenie reklamy powoduje naliczenie jej wyświetlania bez kliknięć, co może obniżyć współczynnik klikalności i przeszkodzić w częstym ukazywaniu się tej reklamy.

c) Przeprowadzając wyszukiwanie powodujące wyświetlenie reklamy, zwiększasz liczbę przewidywanych wyświetleń dla słów kluczowych, co może mieć wpływ na Twój ranking w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

d) Żadna z tych odpowiedzi nie jest prawidłowa.

 

5. Dwujęzyczny użytkownik przeprowadza wyszukiwanie w witrynie Google.com, a jako preferowany język interfejsu Google ma ustawiony język hiszpański. Jakie ustawienia języka kampanii należy wybrać aby kierować reklamy na tego konkretnego użytkownika ?

a) Hiszpański

b) Angielski

c) Portugalski

d) Kierowanie dwujęzyczne

adwords certyfikat adwords podstawy reklamy adwords pytania adwords

Podobne

Kampania remarketingowa, czyli sposób na ponowne dotarcie do klienta

2018-03-29

Optymalizacja kampanii AdWords – dlaczego to takie ważne?

2015-12-08

Certyfikat Adwords – Podstawy reklamy – część 4

2014-12-19
3 komentarze

<span class="dsq-postid" data-dsqidentifier="8739 http://www.web-news.pl/?p=8739">3 komentarze

  1. Joanna on 2014-11-12 15:09

    1-B 2-D 3-B 4-B 5-A Dobrze ? 🙂

    Reply
  2. DJ on 2014-12-03 16:09

    można liczyć na reszte?

    Reply
    • lukasz138 on 2014-12-04 07:58

      Proszę śledzić serwis – postaram się zamieścić do świąt.

      Reply
Leave A Reply Cancel Reply

Aktualności
Huawei Watch Fit 4

Jak Huawei Watch Fit 4 Śledzi Twoje Zdrowie: Kompleksowy Przewodnik 

2025-05-19

Wybierz laptop do gier na 2025 rok

2025-05-19

Wybór smartwatcha z ciśnieniomierzem dla zdrowia

2025-05-18
Popularne

Wybór smartwatcha z ciśnieniomierzem dla zdrowia

Najlepsze Telefony z Aparatem w 2025 Roku

Jak edytować zdjęcia za pomocą AI w 2025 roku

Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
  • O serwisie
  • Kontakt
  • Polityka prywatności

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.