Certyfikat Adwords – Podstawy reklamy – część 1

Zajmujecie się tematyką SEO i planujecie w najbliższym czasie tworzyć kampanie Adwords dla swoich klientów ? W takim wypadku warto pochwalić się certyfikatem Google Adwords.  Aby go zdobyć, należy zdać odpowiedni egzamin. Podzielę się z Wami pytaniami, które możecie znaleźć na egzaminie.

W każdej części będę publikował 5 pytań bez odpowiedzi. Proszę o komentarze, jeżeli znacie właściwe odpowiedzi.

1. Które stwierdzenie najlepiej opisuje ulepszony koszt kliknięcia (eCPC) ?

a) eCPC to funkcja określania stawek, która automatycznie określa wyższe stawki podczas aukcji mających większe szanse na konwersje

b) eCPC to czynnik zwiększający Wynik Jakości dla reklamodawców używających rozszerzeń reklam

c) eCPC to zniżka stosowana wobec maks. CPC w celu określenia rzeczywistego CPC

d) eCPC to oddzielny zestaw stawek dla grup reklam, w których jest używany Optymalizator konwersji

 

2. Co stanowi zaletę korzystania z Kosztu definiowanego przez menadżera (MDS) ?

a) Kontrolowanie budżetów zarządzanych kont dla użytkowników konta MCK

b) Zaawansowane kontrolowanie uprawnień do preferencji płatności na kontach, z których korzysta wielu użytkowników

c) Automatyczne korygowanie stawek dla użytkowników Optymalizatora konwersji

d) Elastyczność uiszczania opłat za konta rozliczane obecnie w ramach przedpłaty

 

3. Grup reklam należy używać w celu:

a) kontrolowania wyświetlania reklam, tak aby pokazywały się tylko użytkownikom znajdującym się w określonej lokalizacji geograficznej

b) zarządzania budżetem dziennym w sposób uwzględniający priorytetowe słowa kluczowe

c) kontrolowania określonych witryn, na które będzie kierowana reklama w sieci reklamowej Google

d) porządkowania reklam według wspólnej tematyki, np. typów produktów lub usług, jakie chcesz reklamować

 

4. Który wiersz tekstu reklamy zostałby odrzucony zgodnie z zasadami reklamowymi Google ?

a) Bezpłatna dostawa

b) Chcesz szybkich wyników ?

c) Najlepsza oferta – kliknij tutaj

d) Szybko, łatwo, skutecznie

 

5. Które ustawienia Adwords są określane na poziomie konta ?

a) niepowtarzalny adres e-mail, hasło oraz informacje rozliczeniowe

b) kierowanie na lokalizacje, stawki kosztu kliknięcia (CPC) i typy dopasowania

c) ustawienia dystrybucji sieci i zestaw słów kluczowych

d) budżet dzienny oraz zestaw słów kluczowych i miejsc docelowych

Chcesz otrzymywać aktualizacje ? Zapisz się.

Poradniki