Close Menu
Blog technologiczny Web-News.plBlog technologiczny Web-News.pl
  • Aktualności
    • Internet
  • Bezpieczeństwo
  • Hardware
    • Laptopy
    • Sprzęt satelitarny
    • Smartfony
    • Tablety
  • Poradniki
  • Programowanie
  • Software
    • Aplikacje
    • Gry
  • Testy
    • Testy tabletów
    • Testy smartfonów
  • Rankingi
Popularne

Jak uzyskać darmowy transfer na chomikuj.pl?

2012-05-12
internet na karte 2025

Porównanie ofert internetu na kartę 2025

2025-04-23

Kampania remarketingowa, czyli sposób na ponowne dotarcie do klienta

2018-03-29
Facebook X (Twitter) Instagram
Facebook X (Twitter) Instagram
Blog technologiczny Web-News.plBlog technologiczny Web-News.pl
  • Aktualności
    • Internet
  • Bezpieczeństwo
  • Hardware
    • Laptopy
    • Sprzęt satelitarny
    • Smartfony
    • Tablety
  • Poradniki
  • Programowanie
  • Software
    • Aplikacje
    • Gry
  • Testy
    • Testy tabletów
    • Testy smartfonów
  • Rankingi
Blog technologiczny Web-News.plBlog technologiczny Web-News.pl
Strona główna » Certyfikat Adwords – Podstawy reklamy – część 4
Aktualności

Certyfikat Adwords – Podstawy reklamy – część 4

lukaszBy lukasz2014-12-192 Mins Read
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
Podziel się
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Przedstawiam czwartą część pytań, które możecie spotkać na egzaminie Google Adwords  z podstaw reklamy.

1. Wynik Jakości w wyszukiwarce Google obliczany jest:

a) co 24 godziny,

b) co 48 godzin,

c) za każdym razem, gdy przeprowadzone wyszukiwanie powoduje wyświetlenie reklamy,

d) żadna z odpowiedzi nie jest poprawna.

2. Grupowanie podobnych słów w grupy reklam:

a) zapewnia, że reklamy i słowa kluczowe w danej grupie reklam są zatwierdzane,

b) pozwala reklamodawcom tworzyć reklamy trafne pod względem słów kluczowych,

c) pozwala reklamodawcom korzystać tylko ze słów kluczowych w dopasowaniu przybliżonym,

d) pozwala utrzymać średni koszt kliknięcia (CPC) w wąskim przedziale,

 

3. Co można ustawić na poziomie grupy reklam na koncie AdWords ?

a) kierowanie geograficzne,

b) daty zakończenia,

c) budżet dzienny,

d) miejsca docelowe,

 

4. Reklamodawca skupia się głównie na reakcji bezpośredniej i nie zależy mu na promocji marki. Reklamodawca powinien usunąć słowa kluczowe z kampanii w sieci wyszukiwania, jeśli słowa te:

a) generują wiele kliknięć i konwersji,

b) generują wiele wyświetleń, ale bardzo mało konwersji,

c) zawierają więcej niż dwa słowa w wyrażeniu,

d) zawierają słowa występujące także w kampanii w sieci reklamowej,

 

5. Twoja reklama tekstowa zawiera wyrażenie “Podobasz się Twojemu znajomemu. Zobacz więcej!”. Dlaczego zgodnie z zasadami AdWords ta reklama mogłaby zostać odrzucona ?

a) reklamy nie mogą zawierać wyrażenia “Zobacz więcej”,

b) reklamy nie mogą naśladować powiadomień ze skrzynki odbiorczej poczty e-mail ani zaproszeń od znajomych,

c) w reklamie nie może znajdować się taka liczba znaków,

d) reklamy nie mogą zawierać wykrzykników (!),

 

Zachęcam do udzielania odpowiedzi w komentarzach.

adwords certyfikat adwords podstawy reklamy adowrds pytania adwords

Podobne

Kampania remarketingowa, czyli sposób na ponowne dotarcie do klienta

2018-03-29

Optymalizacja kampanii AdWords – dlaczego to takie ważne?

2015-12-08

Certyfikat Adwords – Podstawy reklamy – część 3

2014-09-24
Add A Comment
Leave A Reply Cancel Reply

Aktualności
programowanie no code

Programowanie bez kodu – jak działa drag-and-drop w praktyce?

2025-06-13

Najlepsze programy antywirusowe dla Windows w 2025 roku

2025-06-11

Najlepsze słuchawki komputerowe do 300 zł w 2025

2025-06-09
Popularne

Jak uzyskać darmowy transfer na chomikuj.pl?

internet na karte 2025

Porównanie ofert internetu na kartę 2025

Kampania remarketingowa, czyli sposób na ponowne dotarcie do klienta

Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
  • O serwisie
  • Kontakt
  • Polityka prywatności

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.