Rusza kampania i sprzedaż Nokia N9

Dzisiaj rusza kampania smartfonu Nokia N9, który już w tym tygodniu będzie dostępny w sprzedaży. Działania prowadzone pod hasłem ?Nokia N9. Show Yourself!? obejmują telewizję, Internet, retail i OOH. Ponadto mieszkańcy pięciu polskich miast będą mogli osobiście sprawdzić, jak wygląda i działa nowy model Nokia ? w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Poznaniu już wkrótce pojawią się interaktywne showroomy z produktami fińskiego producenta.

Celem rozpoczynającej się kampanii jest prezentacja i wsparcie sprzedaży smartfonu Nokia N9. Hasło przewodnie działań promocyjnych – ?Nokia N9. Be yourself!? podkreśla wyjątkowość telefonu, ale i jego użytkowników, którzy cenią swoją indywidualność, są aktywni i chcą korzystać z niezwykłych możliwości nowych technologii. Unikalne wzornictwo oraz perfekcyjne wykonanie docenią z pewnością osoby lubiące wyróżniać się z tłumu, ale Nokia N9 to także szeroki wachlarz funkcji.

? Nokia N9 to zupełnie nowa pozycja w naszej ofercie. Model ten wyróżnia się nie tylko wyglądem, zastosowaniem najnowszych technologii, ale i przełomowym interfejsem użytkownika. Kampania oprócz mediów zasięgowych w dużym stopniu jest zorientowana na prezentację i interakcję z konsumentem. Dzięki showroomom każdy będzie mógł wypróbować N9, poznać całą gamę kompatybilnych akcesoriów Nokia oraz sprawdzić, co oferuje na przykład zastosowana w modelu technologia NFC? mówi Piotr Bubak, Dyrektor Marketingu Nokia Poland.

Pierwszy showroom pojawi się w warszawskim Pasażu Wiecha już 24 października i będzie dostępny dla odwiedzających do końca listopada. Kolejne będą pojawiać się w Katowicach przy ulicy Korfantego2 (24.10-06.11), Krakowie przy Galerii Krakowskiej (24.10-06.11), we Wrocławiu na Placu Grunwaldzkim 22 (07.11 ? 20.11) oraz w Poznaniu na terenie Starego Browaru (07.11 ? 20.11). Każdego dnia w godzinach 11:00 ? 22:00 odwiedzający będą mieli możliwość przetestowania smartfonu Nokia N9, głośników Nokia N360 Play oraz stereofonicznych zestawów słuchawkowych Bluetooth Nokia BH-505.

Rozpoczynająca się w dniu dzisiejszym ogólnopolska kampania modelu obejmuje takie nośniki jak telewizja, Internet, retail oraz outdoor. Smartfon Nokia N9 będzie również promowany podczas Fashion Week Poland, który odbędzie się w dniach 26-30 października w Łodzi. Za kreacje kampanii odpowiadają agencje JWT Warszawa oraz Wunderman Polska. Wyborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat. Za projekt i wykonanie showroomów odpowiada agencja GMP.

Chcesz otrzymywać aktualizacje ? Zapisz się.

Aktualności