Reklamy – rynek technologii mobilnych w 2013 roku

W jakim kierunku zmierza rynek technologii mobilnych w roku 2013 ? Gdzie są największe zyski z reklam ? Z jakich aplikacji najczęściej korzystamy ? Do czego najczęściej wykorzystujemy smartfon ? Na te i inne pytania postaram się odpowiedzieć poniżej.

Na początek Chiny oraz w jaki sposób internauci tego kraju uzyskują dostęp do Internetu. Jak widać, od niedawna, smartfon jest już częściej używany do tego celu.

chinamobileaccess

Poniżej mamy porównanie rynków: USA i Chin – jeżeli chodzi o liczbę aktywnych urządzeń z Android-em oraz iOS . Jak widać, są one obecnie bardzo do siebie podobne. W obu przypadkach liczba takich urządzeń mobilnych rośnie lawinowo.

chinamobilevusa

Do czego wykorzystywany jest Internet ? Odpowiedź poniżej.

chinausatimespent computingmarketshare

Poniżej przedstawiam wykres na którym widać jak mocny jest wzrost ARPU z reklam na urządzeniach mobilnych.

FacebookARPU globalsmartphonegrowth

Poniżej przedstawiam kolejny wykres, który upewnia nas w przekonaniu, że warto inwestować w reklamy na urządzenia mobilne. Urządzenia mobilne zaczynają zastępować komputery stacjonarne w wyszukiwaniu informacji w Internecie.

koreamobilesearch mobiletraffic

Poniżej – podsumowanie wydatków na reklamę w urządzeniach mobilnych.

mobileupside smartphoneuseperday

I na koniec – odpowiedź na pytanie jak szybko tablety zdobyły popularność wśród użytkowników.

tabletgrowth

Chcesz otrzymywać aktualizacje ? Zapisz się.

Aktualności Smartfony Tablety