• Aktualności
    • Internet
  • Bezpieczeństwo
  • Hardware
    • Laptopy
    • Sprzęt satelitarny
    • Smartfony
    • Tablety
  • Poradniki
  • Programowanie
  • Software
    • Aplikacje
    • Gry
  • Testy
    • Testy tabletów
    • Testy smartfonów
  • Rankingi
Popularne

Scareware, leakware i cryptoransomware – coraz więcej ataków

2023-03-15

Premiera smartfonów Galaxy A54 5G i Galaxy A34 5G

2023-03-16

Inteligentny dom – przyszłość urządzeń RTV i AGD

2023-03-17
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Blog technologiczny Web-News.plBlog technologiczny Web-News.pl
  • Aktualności
    • Internet
  • Bezpieczeństwo
  • Hardware
    • Laptopy
    • Sprzęt satelitarny
    • Smartfony
    • Tablety
  • Poradniki
  • Programowanie
  • Software
    • Aplikacje
    • Gry
  • Testy
    • Testy tabletów
    • Testy smartfonów
  • Rankingi
Blog technologiczny Web-News.plBlog technologiczny Web-News.pl
Strona główna » Platforma reklamowa HUAWEI Ads zmienia nazwę na Petal Ads
Aktualności

Platforma reklamowa HUAWEI Ads zmienia nazwę na Petal Ads

lukaszAutor: lukasz2023-02-183 minuty czytania
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
Podziel się
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Platforma reklamowa HUAWEI Ads zmienia nazwę na Petal Ads. Jest to konsekwencja ewolucji i nieustannego rozwoju tego ekosystemu reklamy na urządzeniach mobilnych, który od momentu uruchomienia w 2020 roku zwiększył swoją sieć reklamodawców aż 9‑krotnie, a liczbę wydawców 4-krotnie. To również kolejny etap w historii oraz kierunek zmian na przyszłość nie tylko tego narzędzia, lecz także całego rynku reklamy na urządzeniach inteligentnych.

Petal Ads - Huawei stawia na rozwój platformy reklamowej

Rebranding jest odpowiedzią na stale zmieniające się potrzeby i zachowania użytkowników oraz rosnące znaczenie zrównoważonego rozwoju. Symbolizuje ewolucję platformy, która rozszerzyła swoje usługi na urządzenia innych marek, nie tylko Huawei. Dzięki temu oprócz działania na własnym jakościowym ruchu i first-party data, które obejmują pełną ścieżkę użytkownika Huawei, platforma rozbudowuje również swój system, aby dotrzeć do third-party data. Zakłada się, że będzie to jeden z kluczowych powodów dalszego dynamicznego wzrostu popularności Petal Ads.

Ekspansja Petal Ads na rynku

Wzrost potwierdzają dane. Platforma przyciąga obecnie 4 miliardy zapytań reklamowych każdego dnia. Od swojego debiutu Petal Ads zwiększyło swoją sieć reklamodawców aż 9-krotnie, a liczbę wydawców 4-krotnie. Platforma będzie się także rozwijać w bieżącym roku, a to dzięki konkurencyjnym cenom, ekskluzywnym danym pochodzącym z ekosystemu 730 milionów aktywnych użytkowników urządzeń Huawei miesięcznie oraz targetowaniu kontekstowemu, które jest wspierane przez algorytmy sztucznej inteligencji. W tym roku kluczowymi priorytetami platformy będzie zapewnienie bezpieczeństwa i transparentności, co jest wpisane w długoterminowy rozwój wspólnie z partnerami.

Nowa era w reklamie mobilnej

Petal Ads swoją nazwą nawiązuje do pozostałych produktów Petal od Huawei, które stawiają przede wszystkim na innowacyjność. W ciągu ostatnich kilku lat usługi takie jak np. Petal Search, Petal Maps i Petal Clip wykorzystały postęp techniczny w zakresie mobilnego wyszukiwania ze wsparciem algorytmów sztucznej inteligencji, usług lokalizacyjnych i kreatywnych narzędzi do edycji. Nie może zatem dziwić, że główne kierunki rozwoju marki Petal Ads to dalsze budowanie zaufania opartego na usługach bazujących na first-party data, wzrost możliwości monetyzacji dla wydawców, innowacyjność oraz zrównoważony rozwój rozwiązań reklamowych dla biznesu. Zgodnie z zobowiązaniami dotyczącymi zrównoważonego rozwoju w branży reklamowej, rozwój obejmie również ulepszone wykorzystanie nowych technologii, takich jak 5G. Powstały ekosystem będzie łączyć rozwój biznesowy i odpowiedzialność społeczną.

– Ciągłe wprowadzanie innowacji technicznych w takich obszarach jak Big Data, AR i uczenie maszynowe dostarczają reklamodawcom potężnych narzędzi, które pozwalają im bezpiecznie dotrzeć do dużej grupy odbiorców i ich zaangażować. Naszym celem jest połączenie wszystkich elementów ekosystemu reklamowego w pełnowymiarową, jak najlepiej funkcjonującą platformę. Chcemy łączyć nie tylko partnerów medialnych, wydawców i reklamodawców, ale także kontrolę jakości ruchu, bezpieczeństwa marki i współpracę ze stowarzyszeniami branżowymi, aby klienci mogli korzystać z wyjątkowych doświadczeń reklamowych na wszystkich inteligentnych urządzeniach, niezależnie od tego, w jakim miejscu na świecie się znajdują – mówi Jaime Gonzalo, Vice President of Huawei Mobile Services Europe.

huawei petal ads
Udostępnij. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

Podobne wpisy

Rusza „Przedwiośnie z HUAWEI”
– super promocje, prezenty i kupony dla subskrybentów!

2023-03-02

Laptopy Huawei tańsze nawet o 1000 zł

2023-02-21

Już niedługo premiera HUAWEI Watch Buds

2023-02-10
Dodaj komentarz

Zostaw komentarz Cancel Reply

Aktualności

Światowy Dzień Backupu

2023-03-25

ChatGPT – skuteczna broń do walki z cyberprzestępczością?

2023-03-24

Zmywarka czy mycie ręczne – co się bardziej opłaca?

2023-03-23

Nie boimy się, że zastąpi nas sztuczna inteligencja

2023-03-22
Popularne

Scareware, leakware i cryptoransomware – coraz więcej ataków

Premiera smartfonów Galaxy A54 5G i Galaxy A34 5G

Inteligentny dom – przyszłość urządzeń RTV i AGD

Facebook Twitter Instagram Pinterest
  • O serwisie
  • Kontakt
  • Polityka prywatności

Wpisz zapytanie i naciśnij Enter. Naciśnij Esc aby anulować.