Pozytywne opinie konsumenckie tworzą wiarygodność sklepu internetowego. Sklepy wykorzystują je więc do celów promocyjno-marketingowych. Opinia staje się środkiem w walce o konsumenta, ale też przepustką do sięgnięcia po pierwsze miejsce w rankingach niezależnych serwisów lub redakcji prasowych. Jak tworzyć bazę opinii konsumenckich, by były źródłem sukcesu, a nie kryzysu ? pokażemy krótki poradnik.
Podobne wpisy
-
Czy Magento to lider wśród rozwiązań dla e-Commerce?
Mimo że przedsiębiorcy chcący rozwijać swoje biznesy w Internecie, mają w czym wybierać, wielu z nich decyduje się na założenie sklepu internetowego, korzystając z Magento. Czy to rozwiązanie rzeczywiście zasługuje na miano lidera wśród innych platform e-Commerce? Co zrobić, by upewnić się, że Magento spełni założenia dotyczące rozwoju nowego... -
Jak założyć sklep internetowy?
Planujesz założyć własną firmę? To świetnie się składa, ponieważ pokażemy Ci krok po kroku, jak otworzyć sklep internetowy zaczynając od podstaw i pokazując jak to zrobić na przykładach. -
Sklep z elektroniką jako pomysł na biznes?
Dynamiczny rozwój rynku e-commerce sprawia, że coraz więcej osób planujących założyć firmę myśli o własnym e-sklepie. Jedną z pierwszych decyzji, jaką należy wówczas podjąć jest wybór asortymentu, który będziemy sprzedawać. Jedną z branż, która od lat cieszy się dużą popularnością i wydaje się być perspektywiczna jest szeroko rozumiana elektronika....