• Aktualności
    • Internet
  • Bezpieczeństwo
  • Hardware
    • Laptopy
    • Sprzęt satelitarny
    • Smartfony
    • Tablety
  • Poradniki
  • Programowanie
  • Software
    • Aplikacje
    • Gry
  • Testy
    • Testy tabletów
    • Testy smartfonów
  • Rankingi
Popularne

Scareware, leakware i cryptoransomware – coraz więcej ataków

2023-03-15

Światowy Dzień Recyklingu

2023-03-14

Od jakiego wieku należy mierzyć ciśnienie krwi?

2023-03-13
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Blog technologiczny Web-News.plBlog technologiczny Web-News.pl
  • Aktualności
    • Internet
  • Bezpieczeństwo
  • Hardware
    • Laptopy
    • Sprzęt satelitarny
    • Smartfony
    • Tablety
  • Poradniki
  • Programowanie
  • Software
    • Aplikacje
    • Gry
  • Testy
    • Testy tabletów
    • Testy smartfonów
  • Rankingi
Blog technologiczny Web-News.plBlog technologiczny Web-News.pl
Strona główna » Jak założyć sklep internetowy?
Aktualności

Jak założyć sklep internetowy?

lukaszAutor: lukasz2021-08-234 minuty czytania
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
Podziel się
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Planujesz założyć własną firmę? To świetnie się składa, ponieważ pokażemy Ci krok po kroku, jak otworzyć sklep internetowy zaczynając od podstaw i pokazując jak to zrobić na przykładach.

E-commerce jest odpowiedni zarówno dla początkujących przedsiębiorców, jak i tych, którzy mają już doświadczenie w biznesie. Proces tworzenia sklepu internetowego można rozłożyć na kilka etapów: Krok 1: Wybór niszy – czyli podjęcie decyzji, co sprzedawać w sklepie internetowym

Krok 1: Wybór niszy – decyzja, co sprzedawać w sklepie internetowym

To jest najważniejszy krok. Sukces całego przedsięwzięcia zależy od tego, co sprzedajesz. Istnieją dwie spraw: wybierz popularny kierunek – bez zysku nie zostanie, ale dostanie tłum kłapiących zębami konkurentów, którzy od dawna są mocno zakorzenione na rynku.

Należy zdecydować się na mało znaną lub nową dziedzinę – nie będzie tam prawie żadnej konkurencji, ale trzeba będzie zainwestować w reklamę internetową, tak aby wypromować swoje własne produkty na nowym rynku. 

Krok 2: Ustawienie i wygląd projektu sklepu e-commerce

Sellintegro.pl oferuje możliwość korzystania z gotowych, darmowych szablonów sklepów internetowych, jak i indywidualnych projektów sklepów internetowych. Możesz dostosować standardowe szablony do swoich upodobań: zmienić kolory, zmienić logo, zamienić różne bloki i elementy dowolnego menu w sklepie tak aby było on jak najbardziej unikalny.

Krok 3: Badanie grupy docelowej – grupa docelowa

Portret grupy docelowej bardzo Ci się przyda: jeśli nie wiesz, dla kogo pracujesz, jest duża szansa, by wlecieć do komina. Na przykład sprzedawanie mebli domowych lekkomyślnym nastolatkom jest bezużyteczne. Starsze pokolenie raczej nie zainteresuje się wyszukanymi gadżetami, a mieszkańcy miasta nie potrzebują towarów do ogrodu i ogródka warzywnego.

Jakie cechy grupy docelowej musisz znać:

  • płeć – głównie kobiety kupują w sklepach internetowych . I szczerze mówiąc, także offline. Mężczyźni składają zamówienia tylko w skrajnych przypadkach: gdy trzeba zrobić prezent lub niespodziankę, lub gdy w pobliżu nie ma kobiety, która sama wszystko wybierze i zaaranżuje;
  • wiek – każde pokolenie ma swoje priorytety i zachowania na stronie. Starsze pokolenie wybiera rozważnie, boi się przepłacać i generalnie nie ufa Twojemu Internetowi. Zakup staje się wydarzeniem, co oznacza, że doprowadzenie do niego klienta będzie wymagało długiej i ciężkiej pracy. Młodzi ludzie są natomiast bardzo mobilni i spontaniczni: zakupy w sklepie internetowym nie są dla nich wydarzeniem, ale epizodem mało znaczącym: kupili i zapomnieli.
  • sytuacja materialna czy finansowa – osoby o niskich dochodach wybierają to, co tańsze, szukają wyprzedaży i promocji .Ludzie o średnich zarobkach najpierw patrzą na jakość i to jest ich priorytet, a na drugim miejscu na cenę. Cóż, szczerze bogatych może zainteresować tylko coś niezwykłego i ekskluzywnego – najprawdopodobniej mają już resztę. Jeśli oczywiście robią własne zakupy w sklepie internetowym.

Są też inne cechy: obecność/nieobecność dzieci, mieszkanie, wykształcenie, a nawet zainteresowania. Aby sporządzić portret grupy docelowej, należy przeanalizować strony internetowe konkurencji, popytać przyjaciół i znajomych oraz poszukać informacji w mediach społecznościowych.

Krok 4: Znajdź dostawców swoich towarów

Następnie powinieneś wyszukać i znaleźć odpowiednich dostawców towarów i produktów, z którymi prawdopodobnie będziesz współpracować w najbliższej przyszłości. 

Znalezienie nie stanowi problemu: wpisujesz w wyszukiwarkę i studiujesz i analizujesz oferty. Ale znalezienie dobrego dostawcy jest już trudniejsze.

 Ważne są następujące kryteria:

  • jakość towarów:  Wielu dostawców działa w złej wierze: kupują wadliwe partie. Tak, cena za nie jest niższa, ale z klientami będzie więcej problemów. W przypadku niedawno otwartego sklepu internetowego nawet jedna negatywna recenzja może odegrać złą rolę;
  • warunki pracy:  Wielu dostawców współpracuje tylko z hurtownią: jeśli dopiero zaczynasz, możesz nie być w stanie ciągnąć dużych ilości;
  • cena zakupu:  Nie daj się zwieść zbyt niskim cenom.

Poszukaj kompromisu, przeczytaj opinie o dostawcach i, jeśli to możliwe, spróbuj spotkać się osobiście przed zawarciem umowy.

Krok 5: Dodaj produkty do strony sklepu internetowego

Po skonfigurowaniu projektu sklepu internetowego można przejść do dodawania konkretnych produktów. Można tego dokonać zarówno ręcznie, jak i automatycznie.

Podczas ręcznego dodawania produktów, dla każdego produktu w Twoim sklepie tworzysz kartę produktu, wgrywasz zdjęcie, umieszczasz opis, podajesz cenę oraz dodatkowe informacje o właściwościach i cechach produktu.

Platforma Sellintegro.pl może znacznie ułatwić wypełnianie katalogu z produktami, jeśli korzystasz z systemu księgowego lub masz pliki z cennikami dostawcy. 

W tym celu zapewnione są narzędzia do importu i synchronizacji, które pomogą utrzymać aktualność informacji i oferty na stronie sklepu internetowego nawet przy dużym asortymencie, minimalizując możliwość wystąpienia błędów.

Źródło: https://sellintegro.pl

e-sklep jak stworzyć sklep internetowy sklep internetowy
Udostępnij. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

Podobne wpisy

Czy Magento to lider wśród rozwiązań dla e-Commerce?

2021-10-19

Sklep z elektroniką jako pomysł na biznes?

2021-03-15

Tworzenie sklepów internetowych w 2021 roku – co się zmieni?

2021-01-02
Dodaj komentarz

Zostaw komentarz Cancel Reply

Aktualności

Światowy Dzień Backupu

2023-03-25

ChatGPT – skuteczna broń do walki z cyberprzestępczością?

2023-03-24

Zmywarka czy mycie ręczne – co się bardziej opłaca?

2023-03-23

Nie boimy się, że zastąpi nas sztuczna inteligencja

2023-03-22
Popularne

Scareware, leakware i cryptoransomware – coraz więcej ataków

Światowy Dzień Recyklingu

Od jakiego wieku należy mierzyć ciśnienie krwi?

Facebook Twitter Instagram Pinterest
  • O serwisie
  • Kontakt
  • Polityka prywatności

Wpisz zapytanie i naciśnij Enter. Naciśnij Esc aby anulować.