Przedstawiam drugą część pytań, które możecie spotkać na egzaminie Google Adwords z podstaw reklamy.
Podobne wpisy
-
Kampania remarketingowa, czyli sposób na ponowne dotarcie do klienta
Marketing internetowy pozwala na szeroką promocję biznesu w internecie, prezentując wiele metod umożliwiających dotarcie do nowych klientów. Czy jednak można ponownie zainteresować tych użytkowników, którzy już byli na Twojej stronie, ale jednak ją opuścili i nie dokonali zakupów? Jak najbardziej. Z pomocą przychodzi kampania remarketingowa. Dowiedz się, co to... -
Optymalizacja kampanii AdWords – dlaczego to takie ważne?
O ile o samej kampanii AdWords mówi i pisze się sporo, o tyle temat jej optymalizacji jest już mniej chętnie komentowany. Bo co to właściwie jest ta optymalizacja? -
Certyfikat Adwords – Podstawy reklamy – część 4
Przedstawiam czwartą część pytań, które możecie spotkać na egzaminie Google Adwords z podstaw reklamy.