Browsing: Aktualności

Huawei Watch GT 2e

Huawei Watch GT 2e – najnowszy sportowy smartwatch marki zaprezentowany podczas oficjalnej premiery pod koniec marca – właśnie trafił do regularnej sprzedaży w rekomendowanej cenie 699 zł. Do 26 kwietnia będzie można go kupić w zestawie z inteligentną wagą Huawei AH100.…

Huawei - robert lewandowski

Huawei wystartował z akcją „40 pytań do Roberta” z okazji premiery flagowych smartfonów P40 i P40 Pro, dedykowaną fanom marki zarejestrowanym w Społeczności Huawei. Mają oni niepowtarzalną okazję zadać pytanie ambasadorowi marki, Robertowi Lewandowskiemu, w formie nagrania wideo. Na najciekawsze…

Fleeceware

Badacze z firmy Sophos znaleźli ponad 30 aplikacji typu fleeceware dostępnych w oficjalnym sklepie Apple App Store. Zazwyczaj są to proste narzędzia, które mają wiele darmowych lub tanich odpowiedników, np. edytory zdjęć, horoskopy czy skanery kodów QR. Niebezpieczne programy mają…

autodoc

Zdarza się niestety, że nasz samochód wymaga drobnej naprawy czy wymiany jakiejś części. Nie zawsze taka sytuacja wymaga wizyty u mechanika, ponieważ sami jesteśmy w stanie wykonać najprostsze rzeczy jak wymiana akumulatora, wycieraczek szyb, albo żarówek. Wielu z nas ma…

Zdalne Call Center

Na przestrzeni  ostatnich kilku tygodni praca zdalna stała się podstawą funkcjonowania działów obsługi klienta już w ponad 700 największych firmach i organizacjach z całego świata, korzystających z produktów Genesys, lidera rozwiązań Call i Contact Center w chmurze. Firma udostępniła te…

Inteligentny monitoring

Rozwiązania techniczne wspierają miasta nie tylko w zarządzaniu transportem czy planowaniu przestrzeni. Inteligentne systemy wideo mogą usprawnić także reagowanie na kryzysowe sytuacje – w razie zagrożenia automatycznie wezwą odpowiednie służby oraz pomogą im w sprawnym docieraniu na miejsce. Według badań…

nauka online

Play troszczy się o potrzeby swoich klientów w tym wyjątkowym czasie. W ramach akcji #ZostańWDomu operator przygotował wiele konkretnych rozwiązań, a teraz także wspiera nauczycieli oraz uczniów. Dzięki działaniom operatora otrzymują oni równe szanse w korzystaniu z dostępnych narzędzi do…

koronawirus - jakich szukamy informacji

Przeglądając nagłówki mediów można sądzić, że uwaga Polaków skupiona jest w 100% na koronawirusie. Czy rzeczywiście? Wyniki badania przeprowadzonego przez LoveBrands Relations wskazują na coś innego. 77% Polaków oczekuje, że w mediach zaczną się pojawiać informacje niezwiązane z COVID-19.  Konsumenci mediów zamknięci we…