Blog technologiczny Web-News.plBlog technologiczny Web-News.pl
  • Aktualności
    • Internet
  • Bezpieczeństwo
  • Hardware
    • Laptopy
    • Sprzęt satelitarny
    • Smartfony
    • Tablety
  • Poradniki
  • Programowanie
  • Software
    • Aplikacje
    • Gry
  • Testy
    • Testy tabletów
    • Testy smartfonów
  • Rankingi
Popularne

Co obejmuje pełny zakres obsługi informatycznej firm?

2023-05-30

Jak zarządzać zespołem rekrutacyjnym w obecnych czasach?

2023-05-29

Groźne aplikacje udające ChatGPT

2023-05-27
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Blog technologiczny Web-News.plBlog technologiczny Web-News.pl
  • Aktualności
    • Internet
  • Bezpieczeństwo
  • Hardware
    • Laptopy
    • Sprzęt satelitarny
    • Smartfony
    • Tablety
  • Poradniki
  • Programowanie
  • Software
    • Aplikacje
    • Gry
  • Testy
    • Testy tabletów
    • Testy smartfonów
  • Rankingi
Blog technologiczny Web-News.plBlog technologiczny Web-News.pl
Strona główna » 29% sprzedaży polskich firm pochodzi z platform społecznościowych
Aktualności

29% sprzedaży polskich firm pochodzi z platform społecznościowych

lukaszBy lukasz2023-01-112 Mins Read
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Media społecznościowe stają się istotnym narzędziem handlu online, ponieważ w ciągu ostatnich 6 miesięcy prawie połowa Polaków (46%) dokonała zakupu za pośrednictwem mediów społecznościowych. 

Social Commerce

Co więcej, przedsiębiorcy także dostrzegają ten potencjał, ponieważ 2 na 3 (65%) europejskich sprzedawców internetowych używało tych platform do dystrybucji swoich produktów, w tym 65% polskich firm. Poniżej wybrane kluczowe dane z raportu PayPal eCommerce Index 2022:

• W 2022 roku szacowano, że branża social commerce w Polsce osiągnie wartość 2,760 mld USD (ok. 12,25 mld zł).
• Sprzedawcy dostrzegają potencjał rynku, ponieważ 65% europejskich sprzedawców obecnie dystrybuuje produkty i usługi za pośrednictwem mediów społecznościowych – w tym 65% firm w Polsce
• W Europie jedna czwarta sprzedaży (24%) jest już realizowana bezpośrednio za pośrednictwem mediów społecznościowych. Firmy handlowe w Irlandii są liderem na rynku (30%), a tuż za nimi plasują się sprzedawcy z Holandii, Izraela i Polski (29%)
• 1 na 6 europejskich konsumentów dokonywał zakupu za pomocą mediów społecznościowych przynajmniej raz w tygodniu (lub częściej). W połączeniu z wielkością zakupów przekłada się to na średnie miesięczne wydatki na social commerce na wszystkich rynkach w wysokości 141 euro, przy czym najwięcej wydają Izraelczycy (186 euro) i Holendrzy (174 euro). Natomiast, co dziesiąty Polak (14%) przynajmniej raz w tygodniu dokonał zakupu za pośrednictwem jakiejkolwiek platformy społecznościowej, miesięcznie wydając w ten sposób średnio 112 euro (ok. 524 zł).

ecommerce paypal portal społecznościowy social commerce
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

Related Posts

Stylizownia.pl zamiast stylistów

2011-09-21

Portale społecznościowe za darmo w komórce

2011-08-25

Nowy portal społecznościowy SiteTalk

2011-06-21
Add A Comment

Leave A Reply Cancel Reply

Aktualności

Co piąta osoba, której zawiesza się w pracy laptop, ma ochotę wyrzucić go przez okno

2023-06-07

Zero Trust Network Access – proaktywne podejście do bezpieczeństwa

2023-06-06

Tinder Plus przez pół roku za darmo

2023-06-05

Smart shopperzy

2023-06-02
Popularne

Co obejmuje pełny zakres obsługi informatycznej firm?

Jak zarządzać zespołem rekrutacyjnym w obecnych czasach?

Groźne aplikacje udające ChatGPT

Facebook Twitter Instagram Pinterest
  • O serwisie
  • Kontakt
  • Polityka prywatności

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.