Close Menu
Blog technologiczny Web-News.plBlog technologiczny Web-News.pl
  • Aktualności
    • Internet
  • Bezpieczeństwo
  • Hardware
    • Laptopy
    • Sprzęt satelitarny
    • Smartfony
    • Tablety
  • Poradniki
  • Programowanie
  • Software
    • Aplikacje
    • Gry
  • Testy
    • Testy tabletów
    • Testy smartfonów
  • Rankingi
Popularne

Najlepsze programy antywirusowe dla Windows w 2025 roku

2025-06-11

Jak uzyskać darmowy transfer na chomikuj.pl?

2012-05-12
programowanie no code

Programowanie bez kodu – jak działa drag-and-drop w praktyce?

2025-06-13
Facebook X (Twitter) Instagram
Facebook X (Twitter) Instagram
Blog technologiczny Web-News.plBlog technologiczny Web-News.pl
  • Aktualności
    • Internet
  • Bezpieczeństwo
  • Hardware
    • Laptopy
    • Sprzęt satelitarny
    • Smartfony
    • Tablety
  • Poradniki
  • Programowanie
  • Software
    • Aplikacje
    • Gry
  • Testy
    • Testy tabletów
    • Testy smartfonów
  • Rankingi
Blog technologiczny Web-News.plBlog technologiczny Web-News.pl
Strona główna » 29% sprzedaży polskich firm pochodzi z platform społecznościowych
Aktualności

29% sprzedaży polskich firm pochodzi z platform społecznościowych

lukaszBy lukasz2023-01-112 Mins Read
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
Podziel się
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Media społecznościowe stają się istotnym narzędziem handlu online, ponieważ w ciągu ostatnich 6 miesięcy prawie połowa Polaków (46%) dokonała zakupu za pośrednictwem mediów społecznościowych. 

Social Commerce

Co więcej, przedsiębiorcy także dostrzegają ten potencjał, ponieważ 2 na 3 (65%) europejskich sprzedawców internetowych używało tych platform do dystrybucji swoich produktów, w tym 65% polskich firm. Poniżej wybrane kluczowe dane z raportu PayPal eCommerce Index 2022:

• W 2022 roku szacowano, że branża social commerce w Polsce osiągnie wartość 2,760 mld USD (ok. 12,25 mld zł).
• Sprzedawcy dostrzegają potencjał rynku, ponieważ 65% europejskich sprzedawców obecnie dystrybuuje produkty i usługi za pośrednictwem mediów społecznościowych – w tym 65% firm w Polsce
• W Europie jedna czwarta sprzedaży (24%) jest już realizowana bezpośrednio za pośrednictwem mediów społecznościowych. Firmy handlowe w Irlandii są liderem na rynku (30%), a tuż za nimi plasują się sprzedawcy z Holandii, Izraela i Polski (29%)
• 1 na 6 europejskich konsumentów dokonywał zakupu za pomocą mediów społecznościowych przynajmniej raz w tygodniu (lub częściej). W połączeniu z wielkością zakupów przekłada się to na średnie miesięczne wydatki na social commerce na wszystkich rynkach w wysokości 141 euro, przy czym najwięcej wydają Izraelczycy (186 euro) i Holendrzy (174 euro). Natomiast, co dziesiąty Polak (14%) przynajmniej raz w tygodniu dokonał zakupu za pośrednictwem jakiejkolwiek platformy społecznościowej, miesięcznie wydając w ten sposób średnio 112 euro (ok. 524 zł).

ecommerce paypal portal społecznościowy social commerce

Podobne

Stylizownia.pl zamiast stylistów

2011-09-21
Orange

Portale społecznościowe za darmo w komórce

2011-08-25

Nowy portal społecznościowy SiteTalk

2011-06-21
Add A Comment
Leave A Reply Cancel Reply

Aktualności
programowanie no code

Programowanie bez kodu – jak działa drag-and-drop w praktyce?

2025-06-13

Najlepsze programy antywirusowe dla Windows w 2025 roku

2025-06-11

Najlepsze słuchawki komputerowe do 300 zł w 2025

2025-06-09
Popularne

Najlepsze programy antywirusowe dla Windows w 2025 roku

Jak uzyskać darmowy transfer na chomikuj.pl?

programowanie no code

Programowanie bez kodu – jak działa drag-and-drop w praktyce?

Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
  • O serwisie
  • Kontakt
  • Polityka prywatności

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.