Problemy z Automapą dla Androida

W związku z tym, że na pod koniec lipca pojawiła się wersja nawigacji Automapa dla urządzeń mobilnych pracujących pod kontrolą Android-a, postanowiłem zainstalować ją na moim telefonie – HTC Sensation XL .

Automapa dostępna jest w sklepie Google Play. Na razie dostępna jest wersja beta na 7 dni za 4,99 zł. Po zainstalowaniu nawigacji, można ją wydłużyć na 90 dni za 19,99 zł . Później ceny się zmienią, odpowiednio na 19,99 zł za 7 dni oraz 59,99 zł za 90 dni. Moim skromnym zdaniem – trochę drogo 🙂

Po zainstalowaniu, nawigacja działała super – do wczoraj.

Pomimo, że zostało mi sporo dni do końca, Automapa nagle, oznajmiła mi, subskrypcja została zakończona. Nie przejąłem się tym zbytnio, ponieważ i tak chciałem dokupić licencję na więcej dni. Zakupiłem więc licencję na 90 dni. Nie pomogło. Pomimo że przysługiwało mi ok. 100 dni to nawigacja Automapa nadal twierdziła, że nie mogę ułożyć trasy ponieważ moja licencja uległa zakończeniu.

Postanowiłem skontaktować się z support-em programu Automapa poprzez email . Nie liczyłem na szybką odpowiedź bo dziś święto. Zostałem pozytywnie rozczarowany – po ok. godzinie przyszła odpowiedź 🙂 .

Polecono mi ponowne zainstalowanie Automapy i wpisanie nr licencji ręcznie. Niestety nie pomogło. Oczywiście poinformowałem ponownie o tym fakcie wsparcie Automap-y.

W międzyczasie odkryłem, że taka sytuacja miała miejsce tylko w przypadku skorzystania z funkcji AM Traffic – czyli informowania na żywo informacji o warunkach drogowych. Poinformowałem o tym fakcie twórców programu.

Po dłuższym czasie poinformowano mnie, że było przeciążenie serwerów. Proszono mnie także o cierpliwość i że w najbliższym czasie nastąpi rozwiązanie problemu. Więc czekam…

Na tą chwilę polecam jednak nie korzystanie z funkcji AM Traffic.

Chcesz otrzymywać aktualizacje ? Zapisz się.

Aktualności Android Aplikacje Software Sprzęt satelitarny Testy