Być może zastanawiasz się, ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego. W tym artykule nie tylko przedstawimy, jakie mogą być koszty pozycjonowania, ale również wskażemy, od czego zależą. Firma zajmująca się reklamą w internecie skutecznie promuje zarówno małe, jak i średnie oraz duże biznesy e-commerce. Przybliżając Ci marketing internetowy od strony kosztów, sprawimy, że zorientujesz się, jaki mniej więcej powinien być Twój budżet na pozycjonowanie. Sprawdź, jakie koszty wygeneruje optymalizacja sklepu internetowego, który prowadzisz!
![pozycjonowanie sklepu](http://test.web-news.pl/wp-content/uploads/2022/05/pozycjonowanie_sklepu-1024x576.jpg)
Koszty pozycjonowania sklepu internetowego – co zawierają?
Pozycjonowanie sklepu to bardzo złożony proces. Właściciele biznesów e-commerce nie muszą jednak dokładnie wiedzieć, jak pozycjonować sklep internetowy, gdyż wsparcia może udzielić im firma zajmująca się reklamą w internecie. SEO sklepu internetowego składa się z następujących elementów:
- wybór najbardziej opłacalnych kategorii i produktów w sklepie internetowym,
- audyt SEO (analiza oraz ocena strony www pod kątem algorytmów wyszukiwarki Google),
- optymalizacja treści,
- publikacja wartościowych linków,
- copywriting i content marketing,
- monitorowanie rezultatów pozycjonowania strony,
- działania analityczne,
- doradztwo, szkolenia, wsparcie z zakresu marketingu internetowego.
Więcej informacji o samym procesie pozycjonowania sklepu, związanych z nim korzyściach ale również kosztach znajdziesz pod adresem:
https://www.sempire.pl/pozycjonowanie-sklepow-internetowych.html
Marketing internetowy e-commerce – od czego zależy cena?
Koszty pozycjonowania sklepu internetowego zależą od:
- wielkości strony internetowej,
- konkurencyjności słów kluczowych,
- typu wyników wyszukiwania,
- liczby wyników wyszukiwania,
- rodzaju frazy kluczowej, na którą wykonywane jest pozycjonowanie sklepu,
- rynku docelowego (pozycjonowanie strony internetowej może być krajowe albo międzynarodowe).
W niektórych przypadkach w zakres marketingu internetowego wchodzi także pozycjonowanie lokalne. Taka sytuacja dotyczy jednak wyłącznie sytuacji, w których z oferty sklepu można skorzystać również stacjonarnie. Ceny za SEO sklepu internetowego mogą zaczynać się na przykład od 1500 złotych miesięcznie w przypadku biznesów działających na bardzo szeroką skalę.
Koszty pozycjonowania sklepu internetowego – forma rozliczeń
To ile zapłacisz za optymalizację sklepu internetowego, a także inne działania marketingowe zależy również od tego, na jaki model płatności się zdecydujesz. Najlepszym i najczęściej wybieranym modelem płatności jest forma abonamentowa. W ramach umowy abonamentowej właściciel biznesu e-commerce ustala z usługodawcą zakres działań, a także stałą kwotę, która co miesiąc trafia na konto agencji. Niektóre agencje SEO oferują również umowy, w których cena pozycjonowania zależy od uzyskiwanych rezultatów bądź też proponują swoim klientom umowy hybrydowe. W tym ostatnim przypadku koszty pozycjonowania sklepu internetowego zależą zarówno od stałej, określonej kwoty, jak i od uzyskiwanego rezultatu pozycjonowania stron www.
Pozycjonowanie sklepów internetowych, czyli SEO (ang. Search Engine Optimization) dla biznesów e-commerce to nie jedyna usługa, którą wykonuje agencja zajmująca się reklamą w Internecie. Bardzo często firma, której specjaliści wiedzą, jak wypozycjonować sklep internetowy, oferuje również usługi SEM (Search Engine Marketing). SEM to marketing internetowy szerzej rozumiany niż SEO. Pozwala on biznesom e-commerce pojawić się także w płatnych wynikach wyszukiwania.
Jeżeli chcesz poznać ostateczną cenę, koniecznie skontaktuj się agencją SEO SEMPIRE, która oferuje reklamę w internecie i spytaj o wycenę.
SEMPIRE
Jana Henryka Dąbrowskiego 77a, 60-529 Poznań
woj. wielkopolskie, Polska
Strona internetowa: https://www.sempire.pl/
E-mail: kontakt@sempire.pl
Telefon: +48 61 333 22 11
Zapraszamy do kontaktu!