100 tysięcy klientów Orange Combo

Ponad 100 tysięcy klientów wybrało ofertę Orange Combo w zaledwie 10 miesięcy od jej wprowadzenia. Pozwala ona łączyć w pakiet usługi Orange, z których korzystają abonenci i zaoszczędzić w ten sposób nawet ponad 500 zł rocznie.   

– Powodzenie oferty Orange Combo dowodzi, że klienci oczekują propozycji, które premiują korzystanie z wielu usług jednego operatora. Zyskujemy w ten sposób zadowolonych i lojalnych użytkowników, a klienci oszczędzają pieniądze. To korzystne dla obydwu stron – powiedział Mariusz Gaca, prezes PTK Centertel i dyrektor wykonawczy Grupy TP ds. sprzedaży i obsługi Klientów.

Orange Combo można stworzyć z  2, 3 lub 4 różnych usług (telefon komórkowy, telefon domowy, internet mobilny oraz internet stacjonarny) jeśli wartość zobowiązania dla każdej z nich wynosi przynajmniej 39 zł. Im więcej usług w pakiecie, tym większe oszczędności dla klienta. Jeśli w Orange Combo znajdują się 4 różne produkty, klient otrzymuje rabat w wysokości 45 zł, pakiet składający się z dowolnej kombinacji 3 różnych produktów równa się rabat 30 zł, a łącząc 2 produkty 15 zł miesięcznie.

Usługa zyskała uznanie nie tylko klientów, ale branży telekomunikacyjnej, czego dowodem jest przyznana przez branżowy magazyn ?Mobility? nagroda Złotego Bella dla Orange Combo, jako najlepszej usługi postpaid roku 2011.

Więcej informacji znajduje się na www.orange.pl

Chcesz otrzymywać aktualizacje ? Zapisz się.

Aktualności telekomunikacja