W ciągu zaledwie kilku dekad postęp technologiczny diametralnie zmienił świat i jego postrzeganie. Wiele innowacyjnych urządzeń znajduje się w powszechnym użytku, ułatwiając człowiekowi funkcjonowanie. Doskonale widać to na podstawie sztucznej inteligencji, z którą spotykają się Państwo praktycznie każdego dnia. Jak się okazuje, to właśnie ona wynosi obsługę klienta na nieosiągalny dotąd poziom…

  1. AI Agent – podstawowe informacje.
  2. Usługi Call Center i nie tylko.
  3. Obsługa klienta poprzez innowacyjne działania.

Sztuczna inteligencja znana jest ludzkości od wielu lat – tak naprawdę jeszcze zanim powstała pierwsza AI, nie wspominając o wdrożeniu jej do codziennego życia. Przyczyniły się do tego szeroko pojęte dzieła science-fiction i wizje poszczególnych autorów. To one w dużej mierze motywowały naukowców do pracy i rozwijania tej technologii. W ostatnich miesiącach SI powróciła na tapet i usta, stając się tematem numer jeden. Wszystko to za sprawą produktu marki OpenAI – ChatGPT. Co jednak istotne, prawdziwy AI Agent może zagościć również w Państwa firmie i zająć się obsługą klienta. W jaki sposób?

 Agent – podstawowe informacje

Jakość obsługi klienta jest kluczowa, aby ten w dalszym ciągu kontynuował współpracę z Państwa firmą. Niezależnie czy kontaktuje się telefonicznie, czy za pomocą tzw, webchatu – liczy się sprawne i skuteczne rozwiązanie jego problemów, w tym znalezienie odpowiedzi na nurtujące pytania.

Contact Center pozwala zautomatyzować wszystkie procesy związane z obsługą, jednocześnie zachowując najwyższe standardy jakości. Jak to działa? Otóż AI Agent w momencie kontaktu z klientem dokładnie analizuje jego słowa, np. podczas rozmów telefonicznych, i przekierowuje go do właściwego specjalisty. Co więcej, w wielu przypadkach to właśnie sztuczna inteligencja będzie w stanie odpowiedzieć na pojawiające się pytania i rozwiązać problemy konsumentów.

To wysoce skuteczna optymalizacja działań, niezwykle ważna dla wciąż rosnącego grona klientów.

 

Usługi Contact Center i nie tylko

Wybierając Contact Center od renomowanych producentów jak Daktela, postawią Państwo na pewne i sprawdzone rozwiązania. Rozbudowane aplikacje umożliwiają obsługę klienta na wielu płaszczyznach jednocześnie, w tym telefoniczną, poprzez stronę internetową (webchat i helpdesk), mailową.

Ponadto AI Agent zbierze cenne informacje o aktualnych trendach i potrzebach konsumentów, pozwalając stworzyć wręcz doskonałą ofertę. Dzięki temu sprzedaż telefoniczna nowych usług i produktów stanie się czystą formalnością. Za pomocą sztucznej inteligencji mogą Państwo również komunikować się z klientami różnymi kanałami – a wszystko to za jednym kliknięciem.

Obsługa klienta poprzez innowacyjne działania

Oczywiście, kontakt międzyludzki, też w biznesie, jest niezbędny. Budowanie relacji z klientem, poznawanie jego potrzeb i oczekiwań nie może zostać w pełni zastąpione przez roboty. Istotne jednak, żeby zdali sobie Państwo sprawę z niezaprzeczalnego faktu, iż profesjonalna aplikacja Call Center na bazie AI odciąża pracowników w wielu uciążliwych dotąd kwestiach, pozwalając skupić całą ich uwagę na tym, co naprawdę ważne.

Współpraca żywego człowieka ze sztuczną inteligencją diametralnie zmienia sposób, w jaki postrzegana jest dzisiaj obsługa klienta. Jednogłośnie przyznają to wszystkie firmy, które wprowadziły w swoich strukturach tego typu aktualizacje, dostosowując się do rynkowych oczekiwań. Proste, sprawne i efektywne.

Leave A Reply

Exit mobile version