Niemal ? Polaków przyznaje, że zepsuło swój smartfon w ciągu ostatnich 2 lat. Połowa z nich na naprawę musiała czekać przynajmniej 7 dni. To dowodzi, że powstałe usterki nie są jedynie zarysowaniami na ekranie czy pęknięciami obudowy, ale czymś, co wymaga pełnej ingerencji w podzespoły smartfona.
Badania wskazują, że miejscem, w którym dochodzi do największej liczby nieszczęśliwych wypadków ze smartfonami jest salon ? aż 1/3 uszkodzeń telefonów zdarza się właśnie tam. To jednak nie jedyne niebezpieczne miejsce – 8% ankietowanych uszkodziło swój smartfon w toalecie.
?Liczby mówią same za siebie ? naprawy i wymiana smartfonów kosztuje polskich użytkowników ogromne kwoty, porównywalne do wielkich misji wojskowych czy pomocy finansowej dla państw?, powiedział Kevin Gillan, Dyrektor Zarządzający SquareTrade na Europę.
?Nie tylko mamy coraz więcej smartfonów, ale używamy ich bardziej intensywnie niż kiedykolwiek dotychczas ? do sprawdzania maili, robienia zdjęć, korzystania z mediów społecznościowych, czy wreszcie do telefonowania. Ponieważ wiele osób posiadających abonament nie płaci jednorazowo kosztu urządzenia, czasami zapominamy jak jest ono drogie, aż do czasu jego utraty. Obecnie smartfon stał się niezbędnym urządzeniem, bez którego trudno jest funkcjonować, dlatego uważamy, że możliwość całodobowej wymiany jest bardzo ważnym elementem planu ochrony urządzeń mobilnych.?

Leave A Reply

Exit mobile version