Firma Linksys, globalny lider dostarczający najnowsze rozwiązania sieciowe dla domów oraz małych i średnich firm ma przyjemność poinformować, że sprzedał już 100 milionów routerów przewodowych i bezprzewodowych na całym świecie. Linksys przedstawił pierwszy model routera w grudniu 1999 r. Router ten zmienił sposób, w jaki użytkownicy łączą się z Internetem w domu. Po 16 latch i kolejnych 60 różnych modelach routerów, firma Linksys sprzedała łącznie 100 milionów urządzeń.

?Sprzedaż 100 000 000 egzemplarza jest powodem do świętowania,? powiedział wiceprezes ds. zarządzania produktem Linksys Mike Chen. ?Fakt, że routery osiągnęły poziom sprzedaży porównywalny ze smartfonami, odtwarzaczami MP3, konsolami, tabletami oraz czytnikami e-Book pokazuje, jak ważne stało się udostępnianie połączenia z Internetem. Gdy Linksys zaprezentował pierwszy router dla użytkowników domowych na targach Comdex w 1999 roku, nie spodziewaliśmy się, że będzie on pełnił tak ważną rolę w każdym z domów.?

Według prognoz firmy badawczej IDC, do końca 2017 roku ludzie na całym świecie będą korzystać z 9,8 mld urządzeń z obsługą sieci Wi-Fi. Routery na przestrzeni ostatnich 16 lat ewoluowały, począwszy od routerów przewodowych do routerów bezprzewodowych, pracujących w różnych standardach ? 802.11b, 802.11g, 802.11n, oraz 802.11ac wraz z nowymi technologiami: Triband oraz MU-MIMO, które firma Linksys planuje wprowadzić do swoich produktów w najbliższej przyszłości.

Linksys będzie prowadził globalną kampanię ?Link Your World?, która ma pomóc w edukacji ludzi na temat znaczenia i wartości dostępu do Internetu w naszym życiu codziennym, w pracy i w podróży. Firma ma w planie uruchomienie interaktywnych programów i konkursów na stronie internetowej Linksys.com oraz na portalach społecznościowych, jak również ścisłą współpracę promocyjną ze sprzedawcami oraz dystrybutorami. Dodatkowo firma Linksys prowadzi rozmowy z Departamentem U.S.A oraz podległymi jednostkami administracyjnymi, które dotyczą możliwości sprzedaży routerów Wi-Fi na terenie Kuby, co pomogłoby w likwidowaniu przeszkód, które blokują rozwój dostępu do sieci w tym kraju. Firma planuje wziąć czynny udział w procesie popularyzacji Internetu na Kubie poprzez prowadzenie globalnej kampanii ?Link Your World?.

?Cieszymy się z naszego osiągnięcia, ale musimy też pamiętać, że nasza praca nie jest jeszcze skończona. Zaczynając kampanię ?Link Your World? postawiliśmy sobie za cel usprawnienie komunikacji pomiędzy mieszkańcami Kuby a resztą świata,? powiedział CEO firmy Linksys, Chet Pipkin. ?Istnieje szansa na rozwój łączności z Internetem na Kubie. Wierzymy, że ostatnie zmiany w polityce sprawią, że nasz wysiłek będzie opłacalny. Cieszymy się z możliwości współpracy z naszymi partnerami branżowymi oraz urzędnikami państwowymi.?

Leave A Reply

Exit mobile version